رد کردن لینک ها

درباره طب پلاستیک

کارخانه طب پلاستیک واقع در شاهرود

گروه صنعتی طب پلاستیک از بزرگترین تولیدکنندگان ظروف یکبار مصرف در ایران است و محصولات متنوعی همچون ظروف مختلف بسته‌بندی مواد غذایی، محصولات کاتلری و سایر مصنوعات پلاستیکی را تولید می‌کند. طب پلاستیک را می‌توان راه‌بر و پیش‌قراول صنعت تولید محصولات یکبار مصرف در کشور دانست. طب پلاستیک؛ به عنوان تولیدکننده نمونه کشوری و صادرکننده نمونه استانی محصولات یکبار مصرف بهداشتی، دارویی و غذایی ؛ فعالیت تولیدی خود را از سال 1377 با هدف تامین نیاز بازار داخلی با قابلیت رقابت در بازارهای منطقه‌ای آغاز کرد. در اختیار داشتن بالاترین کیفیت کالای تولیدی در کشور مهمترین هدف طب پلاستیک بوده و در همین مسیر راهبرد خود را تدوین کرده است تا جایی که هم‌اکنون نزدیک به 40 درصد از تولیدات خود را به بازارهای منطقه‌ای و جهانی صادر می‌کند.

1103

همکاران ما

89

فروشگاه‌ها و عوامل فروش

10600

مشتریان ما

170

نوع محصول

تعهد ما

رویکرد و اهداف ما

پلاستیک یک ماده فوق العاده است – ایده آل برای تولید بسته بندی و محصولات یکبار مصرف. خیلی خوب است که بگذارید ارزش آن پس از استفاده، فقط یکبار به هدر رود. ما می خواهیم با ایجاد یک حلقه بازیافت برای محصولات ساخته شده از پلاستیک ، عمر بیشتری به پلاستیک ها بدهیم. ما برای تحقق این مأموریت اهداف بلندپروازانه‌ای برای سال 2025 تعیین کرده ایم.

راه حل ما ظروف یکبار مصرف طب پلاستیک

راه‌حل ما

طب پلاستیک به منظور پایدارتر کردن بسته بندی و ظروف یکبار مصرف، رویکردهای مختلفی را دنبال می کند. ما وزن بسته بندی خود را کاهش می دهیم و مواد جایگزین را در تولید آن گنجانیده ایم. بعلاوه ، ما در حال افزایش توجه خود بر روی مفاهیم چند منظوره و طراحی بسته بندی خود هستیم تا از حداکثر توان آن برای بازیافت استفاده شود.

تعهد ما ظروف یکبار مصرف طب پلاستیک

تعهد ما

همکاری با هم خیلی چیزها را آسانتر می کند! ما در طیف گسترده ای از مشارکت با سایر شرکت ها و موسسات همکاری کرده ایم تا بتوانیم قدمی به بسته بندی پایدار و ظروف یکبار مصرف آینده نزدیک کنیم.

تاریخچه

تاسیس هلدینگ طب پلاستیک

تأسیس هلدینگ

فعالیت تولیدى خود را از سال 1377 با هدف تامین نیازهاى داخلى و ورود به بازارهاى رقابتى منطقه آغاز کرد. تولید بهترین محصولات یکبار مصرف با بهره گیرى از فناورى روز دنیا و استفاده از مرغوبترین مواد اولیه ، درکنار توجه ویژه مدیریت مجموعه به امر بهداشت وسلامت زمینه ساز توفیقات متعدد طب پلاستیک در عرصه هاى داخلى و منطقه اى بوده است.

طب پلاستیک صادر کننده نمونه

صادر کننده نمونه استان سمنان

هم اکنون مجموعه طب پلاستیک و اقمارش با راه اندازى سومین واحد تولیدى مجموعه در سال 1390 در استان سمنان و همچنین به منظور دستیابى به فناورى روز دنیا و بازارهاى منطقه اى و اروپایى در سال 2010 اقدام به تاسیس واحد تولیدى خود در کشور ترکیه نموده است.

صادر کننده نمونه ظروف یکبار مصرف

دریافت گواهینانه رعایت حقوق مصرف کننده

این شرکت در سال 1391 موفق به دریافت گواهینانه رعایت حقوق مصرف کننده از سوى سازمان حمایت از مصرف کنندگان گردید تا این گواهینامه را به ویترین افتخارات خود اضافه نماید. همچنین در همین سال این شرکت موفق به راه اندازى واحد تحقیق و توسعه خود یعنى شرکت دانش بنیان طب پلاستیک گردید تا گام بلندى در عرصه تکنولوژى هاى روز دنیا برداشته باشد.

گام نهادن به خارج از مرزها

گام نهادن به خارج از مرزها

این امر خود سبب گسترش فعالیت هاى صادراتى به کشورهاى آلمان، روسیه، رومانى قرقیزستان، ارمنستان، ترکمنستان، امارات، قطر، عمان، عراق و افغانستان گردیده است. این مجموعه توانسته است با عرضه محصولات یکبار مصرف با کیفیت ، تنوع و حجم بالا تعریف جدیدى از صادرات تولیدات محصولات یکبار مصرف پلیمرى ارائه دهد، به گونه اى که کشورهاى منطقه ، ایران را با تولیدات این شرکت و اقمارش به عنوان قطب یکبار مصرف منطقه مى شناسد

کارخانه طب پلاستیک

بهره‌برداری فاز جدید هلدینگ

شرکت طب پلاستیک نوین در راستای تامین نیاز بازار داخلی و گسترش بازارهای صادراتی خود ، پروژه طرح توسعه خود را در سال 1397 آغاز کرد و با یاری خداوند متعال و همت همه مدیران و متخصصان؛ طب پلاستیک موفق شد در شهریور ماه 1399 طرح توسعه خود را به بهره برداری برساند.

تاسیس طب اسکول

فعالیت مدرسه کسب و کار طب

شرکت طب پلاستیک نوین از سال 1400 فعالیت رسمی خود را در راستای ایجاد پلی بین صنعت و دانشگاه آغاز کرد . و در نظر دارد با ایجاد فضای علمی و عملی برای دانشجویان به آموزش نیروی متخصص بپردازد.

صادر کننده نمونه ملی

صادر کننده نمونه ملی

در بیست و ششمین مراسم روز ملی صادرات  از 57 صادر کننده نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر شد. شرکت طب پلاستیک نوین نیز این افتخار را دارد که در بین صادرکنندگان نمونه سال 1401 قرار دارد.

همایش جلیل بورس کالا

تجلیل از برترین های بورس کالا

در مراسم برترین‌های بورس کالا ایران  شرکت‌ طب پلاستیک مفتخر به دریافت لوح و تندیس در بخش برترین های خرید مواد اولیه گردید .

مجله محصولات یکبار مصرف

مجله

خبرنامه

free statistics